Kauba tagastamine

Kaupa on võimalik tagastada (taganemisõiguse punktis toodud asjaoludel, vt allolevat punkti) Omniva ja Smartposti tagastuskoodidega. Kauba saab tagastada 14 päeva jooksul, alates paki saabumisest sihtkohta (pakiautomaati), ehk teisisõnu- tagastuskoodid kehtivad 14 päeva.  

  • Smartpostiga saabunud paki saab tagastada Smartposti pakiautomaatidest, kasutades sama uksekoodi, millega pakk kätte saadi.
  • Omnivaga saabunud paki saab tagastada Omniva pakiautomaatidest spetsiaalse tagastuskoodiga, mis on eraldi välja toodud nii pakiteatise SMS-is kui ka e-mailis. 

Koodid leiab saabunud pakiteatise SMS-ist kui ka Omniva või Smartposti pakiteatise e-mailist.

NB! Tagasikande jaoks on tarvis teada Teie kontonumbrit. Palume meid teavitada tagastatavast kaubast e-maili teel: info@ekraanikaitse.ee ning märkida juurde:

  1. Tellimuse number
  2. Ees- ja perekonnanimi
  3. Kontonumber

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.



Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see Veebipoe e-posti aadressile info@ekraanikaitse.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Tagastamise kulud kannab ostja kui ostja on tellimuse täitmisel teinud vea (näiteks tellinud vale telefoni mudeli tarvikud). Tagastamisele ei kuulu eritellimusel valmistatud või selgelt personaliseeritud tooted (näiteks: kliendi saadetud foto või kujundusega mobiiliümbris).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.